مراقبت و سلامتی

واریس و پیشگیری از آن

چگونه شغلتان شما را در معرض ابتلا به بیماری واریس قرارمی دهد؟

ایستادن برای مدت بیشتر از 4 ساعت در طول شبانه روز می تواند شما در معرض ابتلا به این بیماری قرار دهد اما این امکان نیز وجود دارد که افراد پشت میز نشین هم در معرض ابتلا قرار بگیرند.

ایستادن بیش از حد باعث افزایش حجم فشار بر روی ورید های پا می گردد که در نتیجه آن خون در ورید های پا جمع می شود و دریچه های لانه کبوتری رگ ها آسیب می بینند و در نهایت واریس ایجاد می شود. از سوی دیگر نشستن های طولانی مدت نیز باعث تجمیع خون در پاها و ایجاد واریس می گردد.

در حالت کلی مشاغلی که در آنها فرد باید به مدت طولانی ساکن باشد می توانند عاملی برای ابتلای فرد به واریس باشند و تفاوتی نمی کند که فرد نشسته باشد یا ایستاده.

بهترین اقدام برای جلوگیری از واریس فعال بودن فرد می باشد. لازم است ساعتی یک بار در محیط راه بروید و یا اگر ساعت استراحت است پاها را دراز کرده و چند نرمش ساده انجام دهید.

جوراب های پیشگیری از واریس نیز در جلوگیری از بروز این بیماری نقش بسزایی دارند زیرا در افرادی که به مدت طولانی در حالت سکون هستند جوراب های واریس خطر لخته شدن خون را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

جوراب واریس آناتومیک هلپ با کلاس فشار یک (ccl 1) که توسط شرکت نگین نما نگار عرضه می گردد، مناسب افرادیست که در معرض این بیماری قرار دارند.

 

خرید جوراب واریس آناتومیک هلپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.